martes, 3 de junio de 2008

AGRAÏMENTS



Vull donar les gràcies a les persones que han fet possible el meu camí cap “Al camí de sirga”.

A la Dolors U. gran amiga del Jesús i meva, va ser la primera persona que em va parlar d’ ell i la seva obra, curiosament el mateix dia em vaig trobar el llibre a casa, va ser mentre el llegia per primera vegada quan ens va deixar.

A la Dolors V. que de la seva mà hem gaudit de les lectures i treballs primer de “Les veus del Pamano” i aquest curs del “Camí de sirga”, és una gran mestre i ens sap transmetre el seu entusiasme.

A l’Oriol magnífic mestre de la informàtica que ha fet possible la construcció del blog.

A totes les companyes que heu fet de les classes unes hores amenes i hem trobat una bona amistat.

A tots els mequinensans que tan bé ens han acollit al seu gran poble de Mequinensa i per la seva visita a l’Escola.

A l’Escola que ens uneix a tots.

Gràcies Jesús per haver sigut com erets i haver nos deixat el tresor de la teva obra.

No hay comentarios: